Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

TGIF...

Av carin johansson - 28 januari 2011 06:43

.... så känns det VERKLIGEN idag.... Det har varit en hård vecka, både hemma och på jobbet... Jobbar man med ekonomi, brukar det inte vara några som helst problem att fylla dagarna med arbetsuppgifter i januari..... Och en make som har varit på kurs i dagarna tre, har inneburit att jag ensam har fått segla skutan här hemma...



Men i går kväll hade vi ett lite härligt break, jag och Matilda.... Torsdagar har vi våra ridlektioner och i går kväll var det HOPPLEKTION!!! Och jag fick en lektion i en farlig fart! Jag och min stilige pålle hade vunnit vilken tidsomhoppning som helst! :D Fick en av ridskolans mest hoppglada och storgalopperande  hästar... Redan under uppvärmningen tog han sikte på hindren, så stundals hade jag fullt sjååå att få honom på spåret igen... Ha ha! Vilken adrenalinkick, att få flyga fram i FULL GALOPP!!!


Under Matildas lektion stod jag med nere i manegen och tittade på tjejerna. Det är inte klokt vad duktiga dom har blivit, våra små tjejer....


Önskar er alla en härlig fredag!

 
 
Ingen bild

Gissa vem...?

28 januari 2011 11:40

Åh han är såå läcker.........

 
Ingen bild

Carin

28 januari 2011 12:03

Ha ha ha!!! Men det tog mig fem sekunder... ;-)

 
Min plats i solen

Min plats i solen

28 januari 2011 20:59

Hej vännen!

Vilken underbar bild! Så vacker och full med vårkänslor. Tack för den, den kommer jag leva på hela helgen. :)

Vad skönt att du får ta igen dig lite nu i helgen efter din fullspäckade vecka. Njut av din ledighet Carin. :)

Det låter som det var en härlig kväll tillsammans med hästarna. Skönt med en riktig adrenalinkick som får fart på blodet. ;)

Tack för alla dina fina kommentarer hos mig. De värmer så gott och gör mig så glad. :)

Trevlig helg på dig!

Kram Lotta

http://minplatsisolen.blogspot.com

 
anne

anne

28 januari 2011 21:33

Lovely bild och lovely pålle:) Hallåååå har jag missat en tävling här:(:(, shit....
Mmm min vovve kan allt hitta på hon med men sååå ångerfull för hon vet ju att hon inte får fast hon egentligen ska när hon är pippihund asgarv... Näe Carin, Jag skall inte till era trakter för att köpa vinglas, ni skall till mina hihi...
Stor stor kram A

http://stjarnorochchampagne.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards