Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Underbara fredag....

Av carin johansson - 13 maj 2011 06:28

... är vi framme vid igen! Vips, så är man där, utan att man själv riktigt hajjar hur det går till.... I går kväll hade vi balansövningar på ridlektionen... Nyttigt för lite mognare kvinnor.... He he... I mina unga dagar fanns det inte många spärrar, MEN möjligtvis har jag blivit lite klokare med åren.... Och därmed fegare! :D


Hur som vi skulle longera varandra, ståendes i lätt sits, med armarna rätt ut, för att hitta balansen och följa med först i trav och sedan galopp... Till en början ganska hissnande känsla, men efter hand en ganska härlig känsla av nästa lite svävande karaktär....


 

Helgen skall jag ägna åt att njuuuuta av alla mina äppleträd.... Dom är som allra vackrast nu!!! Helt sagolikt vackra! Så likt tjuren Ferdinand skall jag sitta där och lukta på blommorna..... :D


Men i kväll skall vi fira världens bästa svärmor! Stort GRATTIS till Kristina!


Ha en toppenfredag!

 
 
Ingen bild

Catrin

13 maj 2011 07:11

Vi syns imorgon! Kram

 
Lena

Lena

13 maj 2011 08:26

Trevlig helg! /L

http://aratorp.blogspot.com

 
Ingen bild

Ingbritt

13 maj 2011 09:13

Vilket underbart träd! Helst hade jag ju sett att det hade blommat för fullt den 28 maj! Tror det var på 4-årsdagen som det var en sån fantastisk syn med söta barn på trappan under det fina trädet!
Ett stort GRATTIS till Kristina idag! Ha en riktigt fin födelsedag!

/Ingbritt och Ingemar

 
Ingen bild

Kristina

13 maj 2011 09:20

Ett stort TACK.
Kristina

 
Ingen bild

Carin

13 maj 2011 10:12

Helt riktigt.... Den 28 maj, på 4-års dagen, så blommade trädet för fullt... Och fyra söta små kusiner satt under äppleträdet och fikade! :D

 
Min plats i soln

Min plats i soln

15 maj 2011 14:22

Hej vännen!

Jag hoppas att du har haft en underbar helg där under dina vackert blommande äppelträd? Underbar bild! :) Det är verkligen helt magiskt i naturen just nu och dessutom ett helt gratis nöje att bara njuta av allt det fina. :)

Ha en fin söndag kära du!

Kram Lotta

http://minplatsisolen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards