Alla inlägg den 2 december 2011

Av carin johansson - 2 december 2011 06:27

..... I julklappp önskar jag mig ett maffigt ben... Som kanske kan kompensera att jag inte alla gånger är precis lika tuff som jag själv önskar..... Eller en ny "Flappy"... Den var kul! Synd bara att den inte riktigt pallade att leka med mig.... Kanske en ny rolig boll med ett snöre i... Jag tycker ju att det är så himla kul att springa omkring med bollen när den slänger och dänger, för då passar den mig, om man säger som så.....


 


Annars har jag varit en hyfsat snälll beagle det sista... Äter min mat och hittar inte på allt för mycket bus... Om vi frånser att jag snodde en kartong med glödlampor i smyg för matte härom dagen och sedan råkade göra smulor av kartongen på mattes "fin-matta"... Men sådan små petiteser fäster väl du inte så stor vikt vid? Jag har under det gånga året inte snott en endaste mössa, för matte uppskattade visst inte det..... Hon tyckte det var lite pinsamt att förklara sig....


Sedan att jag kör lite race inomhus kvällstid, det är väl bara kul eller? Tänk vad tyst och tråkigt dom skulle ha i Finabo om inte någon livade upp, menar jag.... Och så får jag ju så himla bra fäste på golvet när jag kommer utifrån och tassarna är lite fuktiga.... Det GÅR INTE att motstå en race-runda då, men det förstår du väl, Tomten?


Jaa, det var nog allt.... Tror jag.....


Med tillgivna hälsningar från en lagom busig Selma

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards