Alla inlägg den 7 december 2011

Av carin johansson - 7 december 2011 06:25

När jag i går var hemma i Finabo, för att inta lunchen, så rådde den helt magiskt vacker värld omkring mig.... Ett vinterlandskap som gnistrade och sprakade.... Inbäddat i lite dimma.....


 


Vårt hus i vinterskrud.....


 


Ängarna inbäddade i snö och lite dimma.....


 


 


Dessvärre vaknade jag av i natt av hur regnet PISKADE mot fönstret.... Ja ja...... Säg det som varar....


Något som däremot har varat länge, är problemet med internet på min arbetsplats..... Inte sedan i torsdags har vi haft fungerande nät..... Jag blir snart GALEN!!!! ALLT, precis ALLT gör man via nätet i dag.... Så känslan är ungefär som att befinna sig på en öde ö.....


Men vi får väl hoppas att Telia håller vad dom lovar.... Att problemet skulle vara åtgärdat kl 18 i går kväll....


Ha en härlig onsdag!


Uppdatering: JIPPI, vi har i varje fall fungerande nät nu på morgonen! Så får vi se hur länge det varar... ;-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards