Alla inlägg den 11 september 2009

Av carin johansson - 11 september 2009 06:07

  


Jag berättade i ett tidiagre inlägg om planerna för att byta kök till vintern. Vi var hemma hos min morbror och hans fru i vintras. Dom har totalrenoverat hennes föräldrahem, en gård på landet. Köket var helt underbart! Precis i min smak! Sagt och gjort, vi åkte i väg för att få offert på "vårt" kök, så som vi ville ha det...Med ett Lidhults kök som det rörde sig om, så skulle vårt kök sluta på en sådär 130 000 kr... För enbart skåp och luckor...


Hmmm, här gällde det att snabbt tänka om! Vi kontaktade en snickare som kom hit och skall bygga vårt kök i stället. Där står vi fortfarande. Han har inte återkommit med offerten 6 månader senare... Jag som är kontrollfreak blir ju lite lätt nervös när inte jag har FULL kontroll över saker och ting... MEN så kom maken upp ifrån pannrummet med en sammanbiten min i går. -Älskling, vi behöver en ny panna...


-JAAA, jaa, jaa! Visst låter det jättekul att investera i en ny panna!!! I samma stund såg jag hur mitt nya kök fick vingar och flög ut genom fönstret...


Det ser ju åtminstone ut att bli en fin dag i dag... Solen lyser i varje fall.... 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards