Alla inlägg den 22 november 2010

Av carin johansson - 22 november 2010 06:10

... är vi framme vid igen... Helgen har precis som vanligt bara rasslat förbi. Vi började fredagen med härligt umgänge med goa vänner. Och när det var dax att traska hem, då blev det till att pulsa hem.... Det hade kommit 10 cm snö under timmarna vi satt där.... Genom ett vitt, fint vinterlandskap pulsade vi hem på natten...


Lördagen var vigd åt firmaevent för min del. För första gången i historien skulle vi anställda i vög och leka, istället för det traditionella julbordet med respektive. Så i år var det bara anställda, det vill säga jag och en hoper grabbar i varierande ålder.....


Vi blev uppdelade i lag och första grenen vi skulle utföra var lerduveskytte... Nu är det ju en si så där 14 år sedan jag höll i ett hagelgevär sist, men jag har ju trots allt skjutit upp en gång i tiden.... -Ja men då kan du börja! tyckte grabbarna, med ett hånflin.... När jag var klar med mina fem duvor hade jag lyckats plocka fyra av fem och kvar stod det en hoper grabbar inte fullt lika kaxiga längre.... Sedan var det dax för dom att bekänna färg, vilket visade sig vara värre.....



Bild lånad från nätet..........




Gissa om det är någon som skall leva på detta läääääääääänge???? :D


Ha en bra start på veckan mina vänner!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards