Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Ny vecka...

Av carin johansson - 3 oktober 2011 06:29

... nya utmaningar.... Och VIPS hade vi måndag morgon igen.... Kan säga som så här, i går kväll satt det en trött, men mycket nöjd familj som summerade söndagens händelser....


En liten ryttare som hade tagit ett för henne, stort steg, att våga tävla med sin ponny för första ggr.... Och med hem fick hon två rosetter... Lyckan var total....


En fotbollsspelare som i säsongens sista och kanske avgörande match lyckades peta in ett av målen... Och kanske kanske vinner grabbarna hela serien! Beror på hur laget, som dom har flåsande i bakhasorna, spelar sin sista match.... Spännande!


 

Helgerna har en tendens till att bli ganska intensiva.... Det är mycket man vill få med i programmet.... Så när söndagkväll kommer, är det faktiskt ganska skönt att krypa ner på kudden..... Men nattsömnen blev inte ostörd..... Vid ett-tiden hörde jag någon som olyckligt satt nedanför trappan och ylade... -Jag måste ut! NUUUUU!!!!  direkt översatt från Beaglespråk.... Så det blev till att masa sig ur bingen och ut med Beaglen i regnet..... Extremt sällsynt att det händer, men när hon säger till, då är det kris.....  Och för egen del tycker man vansinigt synd om sig själv och vaknätter och vällingkok nattetid känns oerhört avlägset.... :D


Ha en bra start på veckan!

 
 
Ingen bild

Milla

3 oktober 2011 06:58

Grattis till fina framgångar på hästrygg och plan...alltid lika kul. Ha en fin vecka.

Kram Kram :)

 
Jenny

Jenny

3 oktober 2011 08:20

God Morgon Vännen!
Vilka duktiga barn du har, grattis till deras fina prestationer i helgen!

Vilken ljuvlig bild på spindelnätet!

Ha en trevlig vecka du oxå!

Kraam Jenny

http://www.hemmapakrakered.blogspot.com

 
Att Vara Någons Fru

Att Vara Någons Fru

3 oktober 2011 09:00

Gud vad roligt! Vilka framgångar!

http://attvaranagonsfru.se

 
Lotta

Lotta

3 oktober 2011 11:40

Ja, härligt att det blev en sådan bra helg med pris och må! Kan tänka mig vilket stort steg fram det måste vara att tävla och vinna!

Och dessa små fyrbenta kärleksfulla sötnosarna som ibland testar ens tålamod...;)

Ha en fin måndag Carin!

Kram

http://www.charmigacharlie.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards