Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av carin johansson - 19 oktober 2011 21:04

... bloggerska! Tänka sig, för ett tag sedan så hade Varbergs Kurort Comwell en tävling om att man skulle lämna en motivering, varför just jag skulle vinna en helg i en Spasvit, på sin Facebook-sida och jag plitade i hop ett litet rim och skickade in...


 

En övernattning i ett sådant här rum var vinsten.....


 

Och jag ljuger om jag inte medger att det kändes VÄLDIGT lockande att få åka....

 


Vem vill inte få koppla av, på tu man hand och bara njuta?


    


Och kan ni tänka, i dag vid lunchtid när vinnaren meddelades visade det sig att det var JAG!!!!


Vad jag skrev? Motiveringen löd enligt följande:


"Jag tror att jag nästan skulle få fnatt,
om jag skulle vinna en underbar natt.
En ljuvlig spasvit, frukt och choklad,
säg vem skulle inte bli glad?
Tror nästan jag skulle fälla en tår,
 nu när jag snart fyller 40 år!
Få ladda i svit med badkar för två,
Bättre present kan väl ingen få!"


Så ett litet tips, har ni inte "gillat" Varbergs Kurort på Facebook, så gör det! :D


Bilderna är lånade från Varbergs Kurorts hemsida på Facebook......

Av carin johansson - 19 oktober 2011 06:23

.... kallade vi dom på skämt, när dom flyttade in i Finabo för ett år sedan.... Doris och Ville.... Som två små ulliga troll..... Virvlandes runt i spånet i stallet.... INGET fick man ha i fred.... Högt och lågt klättrade dom.... Men som med det mesta, kom dom undan med att vara fantastiskt söta!



Doris som fortfarande har samma nyfikna uppsyn....


   

Ville en något lugnare misse.....



Otroligt söta var dom när dom kom!


   

Doris......


 

Ville....


Mer kramsjuka och gosiga katter än vad vi har får man nog faktiskt leta efter.... I och med att dom har lång päls, så blir det ju lite pälsvård emellan åt.... I lördags fick jag och Matilda släpa in Ville i duschen, då han hade lyckats med att få något fruktansvärt illaluktande i pälsen.... Detta var första gågnen jag skulle duscha en katt, men det gick hur fint som helst! Och när han sedan fick ligga och torka på en frottehanduk på värmegolvet, då kunde inte livet te sig så värst mycket bättre, tyckte Ville!


Och Doris brukar inta possition som en trasdocka när det är dags att bli borstad.... Hon lägger huvudet och framtassarna på min arm och sedan hänger resten av kroppen helt lealöst! :D Är ganska säker på att om hon INTE gillade det, så skulle hon nog inte slappna av på det viset!


Ha en bra onsdag!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards