Alla inlägg den 4 november 2011

Av carin johansson - 4 november 2011 06:05

.... dag är här!!! IGEN!!! Hur fort kan en vecka gå egentligen? Fredag och dax för fredagsmys.... Och lika skönt som vanligt skall det bli att få sjunka ner i soffan....


 


Snälle svärfar har förbarmat sig över löven i trädgården... Tack!!! Min nacke hälsar allra ödmjukast, då vi inte riktigt har varit på samma våglängd den här veckan, men efter ett besök hos min napprapat så är jag helt klart på bättringväg!


Vi planterade en rabatt i våras med Nina Weibull-rosor.... Jag har varit så otroligt nöjd med dom.... Rosorna har tagit sig fantastiskt och varit översållade med blommor....


 


Jag stod och tittade på dom och tyckte det var fantastiskt att det fanns så mycket blommor.... När jag någon dag senare kollade, fanns det inte en enda blomma kvar..... Vi hade haft besök.....


 


Två stycken besökare som tydligen tycker att mina rosor ingår i smörgåsbordet som vår trädgård har att bjuda.... Nedfallna äpplen är helt ok tycker jag, men mina rosor..... No no.....


Ha en fin helg, kära vänner!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards