Alla inlägg den 2 december 2009

Av carin johansson - 2 december 2009 06:25

Dagens tips är till alla er som känner att ni inte kan, hinner, orkar göra era egna dörrkransar, men ändå vill ha en så där fin ljuvlig dörrkrans till jul. Åk till Brygghuset i Rydal. Underbart ställe! För det första så får man en ljuvlig känsla genom att bara kliva in i det mysiga lilla brygghuset och för det andra har dom massor av urmysiga saker till bra priser! Och det gillar jag!


  


En bild av vår dörrkrans, nu är inte bilden av jättebra kvalite men ni får ett hum om hur den ser ut....


Ett litet ljusfat i zink och en förpackning med röd-vit snöre fick också följa med hem....


Förr om åren när jag inte hade en hund och två ponnier och dessutom två barn, då gjorde jag alltid mina kransar själv... Nu räcker inte tiden riktigt till allt och  man får hitta andra lösningar, och då mina vänner, kan jag rekommendera Brygghuset!


Ha en underbar dag!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards