Alla inlägg den 26 december 2009

Av carin johansson - 26 december 2009 09:59

Det har varit dåligt med bloggande under den här dagarna. Helgen har varit helt intecknad med umgänge och MAT....  I går trodde jag en stund att jag hade förvandlats till en boa konstriktor, för jag kände ett STORT behov utav att bara ligga och päsa på soffan.... För mycket mat helt enkelt...


  



På tal om mat så fick jag djupa samvetskval i onsdag, när jag plockade upp den nykokta skinkan ur grytan. Sonen uppenbarade sig i köket. -Du har väl köpt en ekologisk julskinka, mamma? Sannningens minut uppenbarade sig.... Hmmm, nej, Filip, jag har inte gjort det..... -Då skall jag inte ha någon julskinka! svarade sonen och lämnade köket. Och han har banne mig inte rört julskinkan. Jag gillar när man är principfast. Har man bestämmt sig, så har man!


  

Min lilla julängel som jag ärvt efter mormor....


Jag önskar er alla en god fortsättning!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards