Alla inlägg den 13 november 2009

Av carin johansson - 13 november 2009 06:17

I dag laddar jag och Matilda för ett besök på IKEA efter jobbet. Skall införskaffa lite prylar till tvättstugan, om den nu blir färdig någon gång... Dramat kommer att fortsätta i helgen... Jag vet inte ens längre om jag med glädje ser fram mot det eller om jag enbart fasar för hur det skall gå denna gången... Spricker takfärgen en gång till, då VET jag att det inte kommer finnas något innertak kvar... Min man har ett väldigt lungt yttre, men defenitivt inget tålamod då saker går emot honom.....


Risken finns väl att ett eller annat julpynt åker med hem också.... Har hört ryktas att det är fulladdat med julpynt... Och sånt gillar vi ju! Jag och Matilda...


  


För ett par veckor sedan var vi på Team Sportia och då fick den unga damen syn på en jacka plus ett par skor som hon blev helt såld på. Då förra årets jacka fortfarande var helt ok både stoleksmässigt och i utseende så blev det ingen ny jacka då... I går eftermiddag ringde det på jobbet: -Mamma, jag har en dålig nyhet! Dragkedjan i min jacka har gått sönder... Oj, så ledsen hon var....


Så det blev till att köpa ny jacka i går. Och hon fick även skorna... Ja, jag vet. Lite lätt bortskämd! Men så stolt och lycklig spatserade hon runt här hemma med sina nya skor hela kvällen!


HA en underbar fredag!





Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards