Alla inlägg den 27 november 2009

Av carin johansson - 27 november 2009 06:25

Thanks Good its Friday...... Denna veckan känns det faktiskt så.... Efter som veckan har varit synbart märkt av sjukdom så skall det bli skönt med helg. Mårten stackar´n parvlade sig i väg till jobbet i onsdags... Det skulle han inte gjort... Att stå ute i ösregn med den förkylningen han bär omkring på är inte bra... Han lät bedrövlig när han vaknade i går morse... Och nu har han lyckats dela med sig till Filip. Han har fått samma hosta och snuva. Och det blev väl inte bättre av att han fick vaccin mot allergin i går. Så i går kväll lät han jättetät, men nu mera har vi ju medicin hemma.


Nu skall vi bara låta rätta adventsstämningen infinna sig... Kom ju lite efter mig i och med min dag i sängen då jag verkligen inte orka gör NÅGONTING.... Men det ordnar nog upp sig....


     

Jag kör på samma tema i dag. Bilden är från IKEAs julsida och bloggen meandalice.blogspot.com.


Ha en underbar fredag och tag hand om varandra!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards