Alla inlägg den 16 november 2009

Av carin johansson - 16 november 2009 05:59

I går kväll kunde jag så sakteliga börja flytta in i tvättstugan igen... Som jag har längtat!!! Detta lilla fis-enkla projekt visade sig bli en riktig följetong...


Inför den här helgen så hade jag en viss bävan med tanke på hur färgen skulle sköta sig den här gången... OCH det blev ytterliggare en resa till Kinna och konsultation över färgen... Med resultatet att vi gick över till oljebaserad färg... Jag vågade knappt gå ut och titta på taket när första strykningen var gjord... Men den här gången höll färgen ihop utan att spricka isär... Och jag kan nog tillägga att förmodligen hade det inte funnits något innertak kvar, OM färgen hade fått för sig att spricka en gång till... Jag förstår inte hur det kunde bli så här... Målarna i Kinna har aldrig skådat dess like, Flüggers labb har aldrig sett något liknande, men det har vi...


    


Nu återstår bara rummet utanför med ett likadant tak...Flört

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards