Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av carin johansson - 2 oktober 2009 06:06

Vart denna vecka har tagit vägen, har jag ingen aning om... Känner mig helt snurrig, fredag? Nä det kan inte vara mer än torsdag... Men det är som sagt FREDAG i dag. Ganska skönt....


Till helgen har vi äntligen plattläggning på schemat. Det skall bli så skönt att få parkera i carporten igen... Stockarna som skall sågas till brädor, för att sedan sättas upp på ladan är också på väg. Och färg till ladan har anlännt. Nu kanske saker och ting äntligen ordnar upp sig... Själv funderar jag på att börja greja lite i tvättstugan den är verkligen i behov av en uppryckning. Tapeten är ju redan inhandlad, så det är färg och lite rollers som återstår... Och nu är jag motiverad! Hallen får vi väl vänta med tills pannan är på plats... Det vet ju ingen människa hur det kommer se ut efter att den gamla först skall ut och sedan en ny som skall på plats...


Matilda hade en annan idé om lördagssysselsättning... Ullared! -Alla familjer måste åka till Ullared minst, minst TVÅ ggr om året, Mamma! Om detta höll inte hennes mamma riktigt med...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards