Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av carin johansson - 21 oktober 2009 06:11

I dag har jag tänkt att knalla av fram till Vårdcentralen för att få min dos av svininfluensa... He he. Känner mig lite som en försökskanin, då diskussionerna går varma över allt ang den här sprutan. För eller emot? Ständiga frågan. Jag har i varje fall bestämt mig att ta den och efter att ha rådgjort med min vårdgivare Reumatologen och då jag litar på dem i min övriga medicinering, så litar jag på dom i den här frågan också. Och eftersom jag äter cellgifter så tillhör jag även riskgruppen som skall vaccineras i första skedet.


  


I går hjälpte jag och Matilda vår kära granne Åsa att flytta lite hästar. Jag hjälpte till med hästarna och Matilda fick äran att vara barnvakt! Jag kan säga att det var en stolt liten (fast hon är ju inte så liten längre) tjej som puttade runt barnvagnen med den lilla guldklimpen Tage. Hon växte flera centimeter!!! Perfekt att ha en gosig liten bebis på så nära håll, då det inte blir tal om några syskon mer...Flört


I eftermiddag får vi ta oss en liten shoppingrunda till Kinna för på fredag är det födelsedagsdisco som väntar! Jag kan säga att förväntningarna är höga...


Ha en bra dag! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards