Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av carin johansson - 15 oktober 2009 06:15

  

Jag skrev ju om inredningsstil i mitt förra inlägg... Jag tror att min passion för New England-stilen väcktes någon gång under tidiga ungdomsår. Det gick en tv-serie som jag fullkomligt älskade! Anne on Green Gable... Jag tror inte jag missade en minut... Jag älskade allt med denna serie. Karaktärerna, husen, miljöerna...  Ja, jag fullkomligt insöp allt som hade med denna serie att göra...


  


Så gissa om lyckan var toltal när serien sändes i repris tidigare i år! Jag lyckades faktiskt få med mig familjen till tv-soffan, även om vi inte såg alla avsnitt så var nog även dom lite roade av denna underbara karaktär, gestaltad i form av Anne, med ett e....


  


Så drömmen är att en dag få besöka Prince Edwards Island där denna underbara tv-serie är inspelad och få uppleva dess fantastiska natur och miljö... Är det någon som vill åka med? Glad



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards