Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av carin johansson - 30 oktober 2009 06:01

Så  är det åter fredag! I går var det en låååång dag på mer än ett sätt... Jag var ju på vinprovning i onsdagskväll och hade en fantastisk kväll i hop med Maria och ett gäng andra glada människor. MEN jag är grymt otränad på att intaga alkoholhaltiga drycker, så jag kan säga att går dagen var lite lätt tung...


Och så var det då äntligen dax för Filip att få sin första spruta i vaccinationsserien mot allergi. Jag hade ju inte riktigt koll på hur det skulle gå tillväga. Det visade sig att han skulle ha TRE sprutor i går och jag som hade haft fullt upp med att peppa honom för en... Men Filip tog sig samman, och var jättetapper, så när vi är klara om si så där 5 år, så kommer ett sprutstick vara en baggis! Glad


I dag är det lungt i köket, så när som på en hund som har gett sig den på att hon skall vara med och blogga... Så just nu försöker jag skriva med en klump hängandes över min högra arm, som hon utsett till kudde...Flört


Så har vi Alla helgona-helgen framför oss. Innebandynatta står på schemat. För övrigt tänker jag ägna mig åt att tända ljus, laga god mat och krypa upp och mysa med mina kära!


Ha en härlig helg! Voff hälsar Selma...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards